GT Print

Webinar GT Print

Dit webinar is voor medewerkers van gemeenten en deelnemingen die overwegen mee te doen aan GT Print, of die die keuze al gemaakt hebben.

Tijdens het webinar komt het volgende aan de orde:

  • Toelichting op het inschrijfproces
  • De meest voorkomende vragen en antwoorden van gemeenten en deelnemingen
    • Hoe gaat de aanbesteding eruitzien?
    • Wie kunnen er meedoen?
    • Hoe werken minicompetities?
    • Welke mogelijkheden krijgen gemeenten en deelnemingen om hun eigen beleid vorm te geven?
    • Wat is de planning?
    • Wat worden de technische specs van de printers?
  • Actuele stand van zaken
  • Vervolg
    • Hoe kan je inschrijven?
    • Welke hulp kan je krijgen?

Om het meeste rendement van het webinar te halen wordt de deelnemer aan het webinar gevraagd om een aantal documenten door te nemen. Deze zijn te downloaden vanaf de site.

  • Flyer GT Print
  • Aanmeldingsformulier gemeenten
  • Aanmeldingsformulier deelnemingen
  • Inventarisatieformulier GT Print