Klantreizen

Workshop Klantreizen in een halve dag

Een klantreis is een middel om in kaart te brengen hoe klanten de gemeentelijke dienstverlening ervaren. Daarmee krijgt u grip op klantbeleving en klanttevredenheid. De workshop 'Klantreizen in een halve dag' is een verkorte versie van de leermodule klantreizen. In een interactieve middag krijgt u inzicht in wat een klant écht belangrijk vindt, zodat u daarop kunt inspelen en uw burgers of ondernemers beter kunt bedienen.

Programma 'Klantreizen in een halve dag' 

De workshop 'Klantreizen in een halve dag' is een eerste kennismaking met de methode Klantreizen en een inleiding op de volledige Leermodule klantreizen. In de workshop maakt u kennis met de vier fasen die u tijdens een klantreisproject doorloopt. Ook gaat u alvast aan de slag met enkele tools uit de methode. Denk aan het maken van een 'heartbeat' of een 'brown-papersessie'. Natuurlijk is er volop gelegenheid om vragen te stellen om uw dienstverlening te verbeteren.

Vanaf 12.00 uur staat een lunch voor u klaar. Om 12.30 begint de workshop.

Inschrijven

De bijeenkomst vindt plaats in het Beatrixgebouw te Utrecht.

Bent u geïnteresseerd? Schrijf u dan in voor een van de data. Het aantal plekken is beperkt, dus wees er snel bij! Meer informatie Heeft u vragen over uw inschrijving, de locatie of het tijdstip? Heeft u inhoudelijke vragen, neem dan contact op met onze expert Klantreizen: Peter Keur.