Omnichannel webinar

Omnichannel webinar

Voor: managers dienstverlening en managers contactcenter. En ben je vanuit die rol actief met kanaalstrategie en omnichannel? Meld je aan voor dit webinar.

Klantinteractie verloopt via steeds meer kanalen en dat maakt een heldere kanaalstrategie onontbeerlijk. Welke impact heeft de digitale transformatie op klantinteractie en je kanaalstrategie? Wat is daarin de rol van omnichannel, welke kansen biedt het en waar begin je als (overheids)organisatie? Neem deel op 18 mei en krijg antwoorden op deze vragen tijdens het gezamenlijke webinar van de Klantenservice Federatie en VNG Realisatie.

Agenda

  • 13.45 uur Digitale Inloop
  • 14.00 uur Opening VNG Realisatie & KSF
    VNG Omnichannel strategie & werkgroep omnichannel – de bouwstenen
    Zakia Boucetta, projectleider omnichannel strategie VNG Realisatie
    Geeske te Gussinklo directeur Klantenservice Federatie
  • 14.20 uur Mijn Amsterdam: 24/7 over- en inzicht voor Amsterdammers
    Spreker: Sander van Montfort, Projectmanager Dienstverlening gem. Amsterdam
  • 14.45 uur Korte pauze
  • 14.50 uur KPN’s digitaleservice-initiatieven
    Sprekers: Myron Laagland, Conversational KPN, en Sander Hesselink, Telecats
  • 15.15 uur Breakout sessie 1: Gemeente Amsterdam, MijnAmsterdam
    Breakout sessie 2: KPN/Telecats, voicebot & kanaalsturing
  • 15.45 uur Plenaire afronding tot uiterlijk 16.00 uur