Leveranciersbijeenkomst

Leveranciersbijeenkomst

Graag nodigen wij u uit voor onze tweede leveranciersbijeenkomst van 2019. Ook in 2019 is het thema van onze leveranciersbijeenkomsten ‘Samen de Common Ground organiseren.’

Programma

Op het programma staat onder meer onze reactie op uw vragen en opmerkingen over de Common Ground, die wij in bij de vorige bijeenkomst in november met u inventariseerden. Ook de ontwikkeling van sourcingskaders komt aan bod. Graag verkennen we met u verschillende zienswijzen op dit onderwerp. Daarnaast passeert een scala aan relevante, actuele onderwerpen de revue.

Doelgroep

De bijeenkomsten zijn bedoeld voor ICT-leveranciers in het gemeentelijk domein en potentiële toetreders. Doel van de bijeenkomsten is kennis uitwisselen en bepalen hoe we elkaar kunnen versterken en concrete stappen kunnen zetten ter verbetering van de informatievoorziening van gemeenten.

De locatie voor de leveranciersbijeenkomsten blijft Kontakt der Kontinenten in Soesterberg. We starten om 9:30 uur. Wij zorgen voor een lunch en aan afsluitende borrel. U kunt zich alvast aanmelden via het aanmeldformulier.​

Volledig programma

Zodra het programma bekend is plaatsen we dit op de site.

Heeft u suggesties voor de volgende bijeenkomsten, dan vernemen wij die natuurlijk graag. Met uw vragen, opmerkingen en tips kunt u terecht bij Han Wammes.