Dienstverlening

Inspiratiebijeenkomst online dienstverlening

Inwoners en ondernemers verwachten steeds meer van uw online dienstverlening als gemeente. Gemak en een snelle service staan centraal. Toch kan het organiseren van online dienstverlening niet gemakkelijk zijn. Want hoe professionaliseer je als gemeente online dienstverlening? En hoe ziet het online team er dan uit? Daarover organiseert VNG Realisatie een bijeenkomst op dinsdagmiddag 11 december 2018.

Programma: inspirerend én praktisch 

De eerste helft van de bijeenkomst staat in het teken van inspiratie. Aan het woord zijn gemeenten die de afgelopen jaren hebben gewerkt aan een hoge kwaliteit van online dienstverlening. De focus ligt op de teaminvulling. Wat zijn de rollen en competenties van het 'online team'? In het tweede deel leert u hoe u aan de slag kunt gaan met het professionaliseren van uw online team. Bent u erbij op 11 december? Meld u dan aan.

Voor wie? 

De bijeenkomst is bedoeld voor gemeenten die hun online dienstverlening willen verbeteren, maar nog niet hoe. En is geschikt voor:

  • Afdelingshoofd/teamleider Dienstverlening/Communicatie/ICT/HR
  • Programmamanager/projectleider Dienstverlening/ICT
  • Online dienstverleningsprofessionals

U bent van harte welkom met maximaal 2 personen per gemeente. Wij verwachten dat u het meest uit deze bijeenkomst haalt als u komt als duo van afdelingshoofd/ teamleider en een online professional.

Datum, tijd en locatie

  • Datum: 11 december 2018
  • Tijd: Inloop vanaf 13.30uur. We starten om 14:00uur en eindigen rond 18:15uur, inclusief borrel.
  • Locatie: Stadskantoor gemeente Utrecht (Stadsplateau 1) naast Utrecht Centraal Station.

Aanmelden

Bent u op zoek naar inspiratie én wilt u tegelijk praktisch aan de slag? Meld u aan

Vragen? 

Heeft u vragen? Neem dan contact op met VNG Realisatie: dienstverlening.realisatie@vng.nl.